-
Zahrada a stavebniny
- Balkon a terasa
- Zahradní nábytek
- Zahradní architektura
- Bazény
- Zahrada a volný čas
- Ploty
- Zahradní technika
- Zahradní nářadí
- Zahradní zavlažování
- Údržba zahrady
- Květináče
- Stavební materiály
- Stavebniny
- Zahradní dekorace
-
Vybavení interiéru
- Vybavení koupelny
- Vybavení kuchyně
- Podlahy
- Dlažby a obklady
- Dveře, zárubné a kliky
- Dny podlah a dveří
- Nábytek
- Technika
-
Vybavení a dekorace
- Vnitřní osvětlení
- Koberce
- Dekorace a bytové doplňky
- Bytový textil
- Okenní dekorace
- Barvy, laky a malířské nářadí
- Domácnost
- Škola volá!
z letáku
Květináč s mřížkou Ola D16 40x60x130
Cena označená jako "PŘEDCHOZÍ CENA" představuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně. Ve výjmečných případech (sezónní zboží nabízené pouze po část roka, opětovné vrácení zboží do ponuky po jeho dočasném vyprodání) doba 30 dnů před poskytnutím slevy nemusí časovo bezprostředně předcházet dni poskytnutí slevy, ale jedná a cenu za dobu posledních 30 dnů, během kterých byl výrobek v nabídce, před poskytnutím slevy; v případě, že výrobek již v nabídce historicky byl, ale nebyl v nabídce po dobu celých 30 dní, jedná se o nejnižší cenu za celou dobu, během které byl výrobek v nabídce před poskytnutím slevy.
Naše běžná cena mimo propagační období
z letáku
Květináč Ola D16 40x90x140
Cena označená jako "PŘEDCHOZÍ CENA" představuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně. Ve výjmečných případech (sezónní zboží nabízené pouze po část roka, opětovné vrácení zboží do ponuky po jeho dočasném vyprodání) doba 30 dnů před poskytnutím slevy nemusí časovo bezprostředně předcházet dni poskytnutí slevy, ale jedná a cenu za dobu posledních 30 dnů, během kterých byl výrobek v nabídce, před poskytnutím slevy; v případě, že výrobek již v nabídce historicky byl, ale nebyl v nabídce po dobu celých 30 dní, jedná se o nejnižší cenu za celou dobu, během které byl výrobek v nabídce před poskytnutím slevy.
Naše běžná cena mimo propagační období
z letáku
Květináč 80x80x20
Cena označená jako "PŘEDCHOZÍ CENA" představuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně. Ve výjmečných případech (sezónní zboží nabízené pouze po část roka, opětovné vrácení zboží do ponuky po jeho dočasném vyprodání) doba 30 dnů před poskytnutím slevy nemusí časovo bezprostředně předcházet dni poskytnutí slevy, ale jedná a cenu za dobu posledních 30 dnů, během kterých byl výrobek v nabídce, před poskytnutím slevy; v případě, že výrobek již v nabídce historicky byl, ale nebyl v nabídce po dobu celých 30 dní, jedná se o nejnižší cenu za celou dobu, během které byl výrobek v nabídce před poskytnutím slevy.
Naše běžná cena mimo propagační období
Moderní podlahové krytiny trendy a inspirace 2022
Výběr vhodného materiálu na podlahu není jednoduchý úkol. Navíc nám tento úkol neusnadňuje ani množství dostupných na trhu typů podlahových krytin...
Průchozí ložnice – jak ji zařídit?
Velmi často nemáme vliv na uspořádání jednotlivých místností nebo tvaru bytu. Často, zejména v případě historických činžovních domů, je zde průchozí místnost...
Nábytek na míru – kdy je nejlepší čas se rozhodnout?
Nábytek na míru je způsob, jak realizovat svou vlastní vizi interiéru, kdy běžně dostupné produkty v obchodech nesplňují vaše chutě a očekávání. Ne zřídka jejich design zahrnuje také potřebu nejlepšího rozvoje malého nebo neměnného prostoru.