se sídlem Türkova 1272/7, 14900 Praha
IČO: 04335813, DIČ: CZ04335813
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 246100
Pravidla věrnostního programu „PROFI“ karta na prodejnách BM Česko s.r.o. (č. P-01/2024)
Tato pravidla věrnostního programu „PROFI“ karta na prodejnách BM Česko s.r.o. (dále jen „Pravidla“) upravují právní vztah mezi prodávajícím, správcem sítě obchodů BAUMAX – společností BM Česko s.r.o. (dále jen „BM“) a kupujícím. Kupujícím se pro účely Pravidel rozumí účastník věrnostního programu „PROFI“ karta vystavené BM elektronicky (dále jen "karta PROFI") na žádost účastníka. Účastník programu používáním karty PROFI podle podmínek uvedených níže prohlašuje, že se s Pravidly seznámil, bez výhrad s ním souhlasí a zavazuje se jím řídit.
Článek I. Úvodní ustanovení
- Účastníkem tohoto věrnostního programu může být fyzická osoba – podnikatel nebo právnická osoba, která splňuje všechny následující podmínky, a to současně: a) je podnikatelem (zejména podle Zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon) ve znění pozdějších předpisů), který nakupuje od BM zboží za účelem nebo v souvislosti se svými podnikatelskými aktivitami;
b) seznámí se s těmito pravidly a souhlasí s jejich aplikací na jeho právní vztahy s BM; c) kompletně vyplní registrační formulář karty PROFI;
d) má přiděleno IČO a DIČ podle českého právního řádu;
e) má sídlo nebo organizační složku na území České republiky. Dále také jako „podnikatel“.
- Organizátorem věrnostního programu podle těchto Pravidel je společnost BM ČESKO s.r.o., se sídlem Türkova 1272/7, 14900 Praha, IČO: 04335813, DIČ: CZ04335813, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 246100.
- Věrnostní program dle těchto pravidel (dále také „program“) je určen a mohou jej využít výlučně podnikatelé, kteří nakupují zboží od BM za účelem nebo v souvislosti se svými podnikatelskými aktivitami v kamenných prodejnách BAUMAX na území České republiky (dále také „kamenné prodejny“) nebo prostřednictvím mobilní aplikace BAUMAX (dále také „aplikace“), která je dostupná pro používání pro mobilní zařízení.
- Cílem programu je přiznání účastníkům programu slev a slevových kupónů a to za nákupy realizované v kamenných prodejnách nebo prostřednictvím aplikace.
- Pravidla jsou dostupná v kamenných prodejnách, v aplikaci a na webu BM https://www.baumax.cz/karta-staleho-zakaznika-profi/ (dále také „web“).
Článek II. Účast v programu
1. Účastníkem programu je každý podnikatel podle článku. I. bod 1. Pravidel, který:
- přistoupil k programu nebo změnil své účastnictví z věrnostního programu podle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. na program podle těchto pravidlech, způsobem popsaným v těchto pravidlech;
- přistoupí k programu podle těchto pravidel stažením aplikace z Google Play nebo App Store a nainstaluje ji na mobilním zařízení, provede správně registraci v aplikaci, s tím, že si zvolí věrnostní program podle těchto pravidel s podmínkou, že za účelem využívání karty PROFI v prodejnách, je k její aktivaci nutná návštěva v libovolné prodejně a spárování účtu podnikatele a to tak, že obsluha pokladny na prodejně na základě poskytnutí ID kódu účtu, pod kterým je vytvořen účastnický účet v aplikaci, zadá tento e-mail na pokladně BM; při této příležitosti obsluha pokladny ověří oprávnění osoby přítomné na prodejně jednat jménem podnikatele a podnikatelovo ID účtu zadá a potvrdí pouze v případě, že přítomná osoba bude disponovat oprávněním k jednání jménem podnikatele.
2. Účast v programu vyžaduje výslovný souhlas podnikatele se zpracováním jeho osobních údajů v rozsahu potřebném pro účely využívání aplikace a pro využívání tohoto programu a to v rozsahu nezbytném pro jeho účast v programu. V registračním formuláři může podnikatel vyjádřit také dobrovolný souhlas se zasíláním obchodních nabídek a novinek (newsletter) a to prostřednictvím elektronické komunikace nebo k využívání zařízení, kde je nainstalována aplikace za účelem přímého marketingu.
3. Podnikatel se zavazuje seznámit se a vyjádřit souhlas s těmito Pravidly předtím, než se stane účastníkem programu. Bez vyjádření souhlasu se zněním těchto Pravidel není možné stát se účastníkem programu.
4. Pro účely účasti v programu je nezbytné poskytnutí následujících údajů podnikatele:
- obchodní jméno podnikatele,
- adresa sídla podnikatele,
- kontaktní e-mailová adresa podnikatele,
- IČO, DIČ.
- Po splnění výše uvedených podmínek nabývá podnikatel status účastníka programu (dále jen „účastník“).
- Účastník programu nemůže být současně Držitelem Karty stálého zákazníka dle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. Držitel karty stálého zákazníka podle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o., který se chce stát účastníkem programu podle těchto pravidel, může takovou změnu provést prostřednictvím aplikace. Slevové kupóny, které podnikatel nabyl v rámci účasti ve věrnostním programu dle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. ztrácejí v okamžiku změny a účastí v programu podle těchto Pravidel platnost. Účastník programu však má zachovanou naakumulovanou výši obratu dle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. a tato se stává naakumulovanou výší obratu podle těchto Pravidel a přiznává účastníkovi slevy s tímto obratem spojené.
Článek III. „PROFI“ karta
- Účastník má kartu PROFI k dispozici v rámci rozhraní aplikace.
- Účastník má právo užívat jednu kartu „PROFI“ na třech mobilních zařízeních, která jsou oprávněni využívat i zaměstnanci účastníka či osoby v obdobném právním postavení k účastníkovi. Za výběr mobilních zařízení, ve kterých je karta PROFI užívána resp. za výběr oprávněných osob k užívání mobilních zařízení podle předchozí věty a jejich následné nakládání s kartou PROFI a za případnou vzniklou škodu je zodpovědný Účastník. Účastník nemá právo svou kartu PROFI poskytovat třetím osobám, pokud to vysloveně neumožňují tyto pravidla.
- Karta PROFI je titul, na jehož základě jsou účastníkovi přiznávána práva a výhody vyplývající z programu. Kartu PROFI lze využít při nákupu na prodejně a v aplikaci, ne však přímo při nákupu online na e-shopu na stránce www.baumax.cz.
- Karta PROFI obsahuje jedinečné unikátní číslo a čárový kód, který umožňuje identifikaci účastníka v pokladním operačním systému. Podmínkou využití karty PROFI je její předložení během realizace nákupu na prodejně nebo provedení nákupu bezprostředně za pomoci aplikace, je-li účastník přihlášen ve svém účastnickém kontě. Účastník, který chce využít při nákupu na prodejně kartu PROFI je povinen ji předložit (zobrazením na svém mobilním zařízení v aplikaci) obsluze pokladny během markování nákupu.
- V případě, že vzniknou pochybnosti o oprávněnosti použití karty PROFI, je BM oprávněno požadovat od účastníka předložení všech účetních dokladů vystavených při nákupech za použití karty PROFI a to za probíhající kalendářní rok, jakož i za kalendářní rok předcházející dni vyžádání ze strany BM – pro tyto účely se účastník uvedené účetní doklady zavazuje archivovat. BM má 30 dní na ověření oprávněnosti, resp. neoprávněnosti používání karty PROFI. BM je oprávněna tuto lhůtu přiměřeně prodloužit, pokud se nepodaří během 30 dnů odstranit pochybnosti o oprávněnosti nebo neoprávněnosti používání karty PROFI. Během této doby posuzování oprávněnosti používání karty PROFI je BM oprávněna kartu PROFI uživateli zablokovat. V případě, že se pochybnosti BM neprokáží, BM na základě písemné žádosti uživatele a jím předložených účetních dokladů dodatečně započítá uskutečněné obraty na kartu PROFI a dodatečně přizná uživateli slevy. V případě, že na základě dodatečně přiznaných slev vznikne uživateli přeplatek, BM mu jej započte na nejbližší nákup na prodejně BM. Uživatel není oprávněn požadovat přeplatek ve formě vrácení peněz ať už v hotovosti nebo v jiné formě.
- Karta PROFI není elektronickým platebním prostředkem. Zejména se nejedná o kartu kreditní, debetní ani platební.
7. BM v žádném případě neodpovídá za eventuální škody vzniklé z důvodu ztráty zařízení, na kterém je nainstalována aplikace s kartou PROFI.
Článek IV. Výhody z účasti v programu (slevy, slevové kupóny, speciální nabídky)
1. Účast v programu opravňuje účastníka k získání slevy podle těchto pravidel:
- při dosaženém obratu od 55.000,- Kč s DPH do 110.000,- Kč s DPH – sleva ve výši 3%,
- při dosaženém obratu od 110.001,- Kč s DPH do 350.000,- Kč s DPH – sleva ve výši 5%,
- při dosaženém obratu 350.001,- Kč s DPH a vyšší – sleva ve výši 7%;
- v případě individuálních ujednání s účastníkem – sleva ve výši 7% - na přiznání není právní nárok.
Sleva se přiznává již při nákupu, při kterém je dosaženo příslušné výše obratu. Obrat se považuje za dosažený momentem vystavení řádného daňového dokladu.
- Sleva se neposkytne v případě nákupu akčního zboží, výprodejového zboží, zboží v letákové nabídce, akčního zboží na objednávku, zboží které bude na prodejně nebo v letáku označeno označením BAUMAX CENA, při nákupu neskladového zboží na objednávku (i v případě zboží, které není v akci nebo slevě) a v případě nákupu zboží při poskytnutí individuální slevy vedoucím prodejny. I v případě, že držiteli není poskytnuta sleva v souladu s tímto článkem, obrat dosažený nákupem se přičte k obratu naakumulovanému na kartě v souladu se zásadami dle čl. IV Pravidel.
- Účastník má možnost získání slevového kupónu ve výši 5% z obratu, který nakumuloval v daném kalendářním kvartálu, pokud tento obrat dosáhl alespoň 80.000,-Kč s DPH za podmínek stanovených v tomto bodě Pravidel. Slevové kupóny jsou přiznávány a vypočítávány tak, že částka účastníkům naakumulovaného obratu v poslední den kalendářního čtvrtletí je vynásobena 5% a následně přepočítávána na body, kde 1 Kč je 1 bod (např. při kvartálním obratu 80.000,- Kč x 5% = 4000 bodů). Tyto body budou automaticky přepočteny na slevový kupón, přičemž výše bodů je změněna na identickou částku v Kč (tj. 4000 bodů = 4000,- Kč) a tento kupón je připsán ke kartě PROFI a bodový účet za daný kalendářní kvartál je po připsání slevového kupónu vynulován. Slevový kupón lze využít výhradně v celosti a jednorázově během jednorázových nákupů na prodejnách nebo v aplikaci. Platnost slevového kupónu je omezena na 3 měsíce a následně slevový kupón, pokud nebyl využit, pozbývá platnosti v celé výši. Účastník je oprávněn použít slevový kupón i při nákupu v částce nižší než je hodnota slevového kupónu, v takovém případě však bude hradit za nákup 1 Kč, zbývající část slevového kupónu propadá a účastník nemá nárok na vrácení rozdílu mezi výší ceny nákupu a hodnotou slevového kuponu, která výši ceny nákupu převyšuje.
Za kalendářní kvartál se považují následující období: a) od 01.01. do 31.03. kalendářního roku,
b) od 01.04. do 30.06. kalendářního roku, c) od 01.07. do 30.09. kalendářního roku, d) od 01.10. do 31.12. kalendářního roku.
Položky uvedené jako výjimky v bodě 2. tohoto článku se nezapočítávají do výše obratů v daném kalendářním kvartálu pro účely přiznávání a výpočtu slevových kupónů podle tohoto bodu Pravidel.
- Výhody popsané v bodě 1. a 3. tohoto článku nevylučují alternativu individuální nabídky nebo slevy poskytnuté účastníkovi na základě rozhodnutí vedoucího prodejny BM. Na poskytnutí individuální nabídky nebo slevy podle předchozí věty nemá účastník právní nárok a je závislá na dobrovolném rozhodnutí vedoucího prodejny. V případě využití alternativy podle tohoto bodu Pravidel se na nákup neuplatní slevy podle bodu 1. tohoto článku Pravidel, ani se tento obrat dosažený tímto nákupem nezapočítává do výše obratů v daném kalendářním kvartálu pro účely přiznání a výpočtu slevových kupónů podle bodu 3. tohoto článku těchto Pravidel. Obrat dosažený tímto nákupem se však započítává do výše obratů podle bodu 1. tohoto článku těchto Pravidel.
- Slevy a slevové kupóny je účastník oprávněn využít pouze na základě karty PROFI. V případě, že jsou nákupy realizovány bez karty PROFI nebo bez přihlášení v aplikaci, není možné využívání slev ani slevových kupónů, přestože jsou účastníkovi přiznány. Uvedené platí i pro akumulaci obratu – v případě nákupů bez využití karty PROFI se obrat nezapíše na konto účastníka, přičemž se vylučuje možnost dodatečného zapsání obratu.
- Účastník akumuluje obrat při nákupu zboží a služeb na prodejně s použitím karty PROFI a při nákupu v aplikaci s použitím karty PROFI. Obraty jsou připočítávány automaticky, byla-li při nákupu správně použita karta PROFI (předložením v prodejně nebo přihlášením v aplikaci). BM bude vynakládat plnou snahu k zajištění funkčnosti systému a bezchybné, co nejméně přerušované fungování programu, vyhrazuje si však možnost, zejména v případech nezávislých na jeho vůli, nezbytných případech nebo v případě, že je nutná aktualizace systému, dočasně přerušit program, do doby odstranění skutečnosti, která překáží fungování systému, přičemž v těchto případech účastník souhlasí s tím, že nemá z důvodu nefunkčnosti systému a programu žádné nároky vůči BM ani právo na žádnou náhradu a ani na dodatečné započtení obratu.
- Obraty podle bodu 1. tohoto článku se akumulují jednotlivě pro každý kalendářní rok od 1.1. do 31.12. Naakumulovaný obrat za předchozí kalendářní rok se k 1.1. probíhajícího kalendářního roku vynuluje, přičemž dosažená sleva z předchozího kalendářního roku platí do konce probíhajícího kalendářního roku, ledaže v probíhajícím kalendářním roce účastník dosáhne vyšší výše slevy; v takovém případě platí vyšší výše slevy.
- V případě, že se účastníkem v souladu s těmito Pravidly stane Držitel Karty stálého zákazníka podle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o., výši jeho slevy určuje obrat naakumulovaný při použití Karty stálého zákazníka v předchozím nebo probíhajícím kalendářním roce a to podle toho, na jehož základě obratu je účastníkovi přiznána vyšší sleva.
- V případě, že se účastníkem v souladu s těmito Pravidly stane Držitel Karty stálého zákazníka dle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o., výše jím naakumulovaného obratu za použití Karty stálého zákazníka se nepřenáší pro účely získání slevového kupónu podle bodu 3. článku a jeho stav je ke dni vzniku jeho účastnictví pro účely přiznávání slevových kupónů podle bodu 3. tohoto článku nulový.
- Účastník má prostřednictvím aplikace přístup k informacím o výši přiznaných slev, stavu slevových kupónů a historii nákupů.
- BM má právo organizovat soutěže na prodejnách, které budou určeny výlučně pro účastníky tohoto programu.
- Podmínky změny věrnostního programu dle těchto pravidel na věrnostní program dle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. upravují Všeobecné obchodní podmínky – Pravidla pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o.
- Změna věrnostního programu na věrnostní program dle těchto pravidel z věrnostního programu dle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. nebo opačně lze provést pouze jednou v průběhu kalendářního roku.
Článek V. Vrácení zboží
- Účastník programu má právo vrátit nakoupené zboží, ale výhradně to, které bylo nakoupeno na prodejnách (toto právo se nevztahuje na nákupy realizované prostřednictvím aplikace) a to ve lhůtě 3 měsíců ode dne uskutečnění nákupu (uzavření kupní smlouvy, i v případě, že je zboží dodáno později než v den uzavření smlouvy).
- Právo na vrácení zboží podle bodu 1. těchto pravidel se nevztahuje na zboží, které je nakoupeno na objednávku.
- Zboží může být vráceno pouze v případě, je-li v originálním balení, které není zničeno nebo poškozeno, je kompletní, není po expiraci a nebylo použito nebo používáno. K vrácenému zboží musí být přiložen daňový doklad prokazující jeho nákup a všechny ostatní dokumenty a předměty, které byly účastníkovi předány při nákupu ze strany BM.
- Zboží, které chce účastník vrátit je účastník povinen na vlastní náklady doručit na prodejnu, ve které zboží nakoupil, během otevírací doby této prodejny.
- Kupní cena za vrácené zboží bude účastníkovi vrácena neprodleně poté, co BM převezme od účastníka vrácené zboží, které splňuje náležitosti podle těchto Pravidel.
- Při vrácení zboží je účastník povinen prokázat se kartou PROFI, jinak na vrácení zboží nemá nárok. BM v souvislosti s vrácením zboží ve výši odpovídající ceně vráceného zboží koriguje:
a) obrat naakumulovaný účastníkem na kartě PROFI,
b) výši přiznaného a nevyužitého slevového kupónu dle čl. 1.2. IV. bod 3. těchto pravidel,
c) výši faktury za nákup, při kterém účastník využil slevový kupón dle čl. 1.2. IV. bod 3. těchto pravidel a vyzývá účastníka k úhradě chybějící částky, přičemž účastník je povinen ji BM uhradit a tato částka je řádně nárokovatelná pohledávka; BM je rovněž oprávněna započítat nedoplatek z faktury upravené podle tohoto písmene Pravidel na kupní cenu vráceného zboží a vrátit tuto kupní cenu přiměřeně poníženou.
- V případě vrácení zboží, u kterého byl poskytnut dárek zdarma, je účastník povinen vrátit i uvedený dárek. V případě nemožnosti vrácení dárku, BM vrátí účastníkovi cenu vráceného zboží poníženou o běžnou prodejní cenu dárku nebo zboží odpovídajícího dárku (v případě neprodejných dárků).
8. Tato ustanovení Pravidel se netýkají práv z vad zboží nebo služeb nakoupených od BM.
Článek VI. Změny programu a jeho ukončení
- BM je oprávněna kdykoli provést změny v těchto Pravidel. Aktuální znění Pravidel bude zveřejněno na prodejnách, na internetové stránce www.baumax.cz a v aplikaci.
- Účastník je oprávněn kdykoli přerušit svou účast v programu zejména tím, že přestane využívat kartu PROFI; v případě nepoužívání karty PROFI neplynou účastníkovi z těchto Pravidel fakticky žádná práva ani povinnosti. Použitím karty PROFI po změnách těchto pravidel účastník vyjadřuje souhlas s provedenými změnami.
- BM je oprávněna přerušit nebo ukončit program bez nároku účastníka na náhradu. O této skutečnosti budou účastníci informováni měsíc předem na e-mailových adresách, které budou mít aktuálně uvedeny jako kontaktní e-mailové adresy v rámci svého konta, zveřejněním na internetové stránce www.baumax.cz a také v aplikaci.
Článek VII. Zánik a ztráta účasti účastníka v programu
- BM je oprávněna jednostranně vyloučit účastníka z programu s okamžitou účinností v případě, že účastník nedodržuje pravidla stanovená těmito Pravidly, zejména, nikoli však výlučně, poskytuje-li svou kartu k využívání neoprávněným osobám nebo uvedl při registraci nebo při následných úpravách svých údajů nepravdivé, nesprávné, falešné, cizí nebo zastaralé údaje nebo informace. Vyloučení z programu se uskuteční znefunkčnením karty PROFI náležející k účtu účastníka a vymazáním údajů účastníka z databáze karet PROFI BM po ukončení procesu znefunkčnění účtu. Účastník má v takovém případě právo na složení reklamace v souladu s Čl. IX. těchto Pravidel, do 14 dnů ode dne, kdy se o uvedené skutečnosti dozvěděl. Reklamace má z hlediska vymazání údajů účastníka z databáze odkladný účinek.
- Účastník může kdykoli formálně ukončit svou účast v programu a to tak, že žádost o ukončení účasti zašle BM dopisem na adresu jejího sídla nebo e-mailem na e-mailové adrese [email protected]. Ukončením účasti v programu účastník ztrácí všechna práva, výhody a povinnosti vyplývající z těchto pravidel. Spolu s ukončením účasti účastníka v programu budou ze strany BM vymazány všechny osobní údaje účastníka z databáze BM a BM je přestane zpracovávat za účelem účasti účastníka v tomto programu, s výjimkou těch údajů, jejichž archivace je nezbytná v rozsahu stanoveném legislativou (například archivace daňových dokladů ).
- Změna věrnostního programu na věrnostní program dle Všeobecných obchodních podmínek – Pravidel pro používání Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. znamená také zánik a ztrátu účasti účastníka v tomto programu.
Článek VIII. Ochrana osobních údajů
- Účastník, resp. fyzické osoby vykonávající aktivity podle těchto Pravidel jeho jménem jsou nebo mohou být subjektem údajů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (nazývané dále také „nařízení”). V případě, že se na účastníka nebo na fyzické osoby vykonávající aktivity podle těchto Pravidel jeho jménem vztahují ustanovení nařízení, vztahuje se na tyto osoby i tento článek Pravidel. Pod pojmem účastník a subjekt údajů podle tohoto článku se rozumí pouze účastník nebo fyzická osoba vykonávající aktivity podle tohoto jeho jménem, pokud se na ni vztahuje nařízení a pojmy účastník a subjekt údajů jsou pro účely tohoto článku Pravidel totožné a zaměnitelné. BM je v souladu se nařízením a pojmy BM a správce osobních údajů jsou pro účely tohoto článku Pravidel totožné a zaměnitelné.
- Subjekt údajů při registraci v aplikaci (dále jen "Žádost") uděluje svůj dobrovolný a výslovný souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu nařízení správci BM ČESKO s.r.o., se sídlem Türkova 1272/7, 14900 Praha, IČO: 04335813 poskytovaných podle těchto pravidel. Zpracování spočívá v evidování dosaženého obratu při nákupech za použití karty PROFI za určité období konkrétním subjektem údajů, evidování tomu příslušející slevy a evidování nákupů realizovaných za použití karty PROFI subjektem údajů.
- Poskytnuté osobní údaje mohou být dále poskytovány a zpřístupňovány příjemcům a třetím osobám pouze pokud to vyžaduje zvláštní zákon, přičemž se nezveřejňují ani neposílají do třetích zemí. V případě požadavku bude subjektu údajů poskytnut jejich aktuální seznam.
4.BM jako správce informuje subjekty údajů v souladu s (Informace o zpracovávání osobních údajů subjektů údajů podle čl. 13 a 14 nařízení), že:
I. správcem zpracovávajícím osobní údaje subjektů údajů je společnost BM ČESKO s.r.o., se sídlem Türkova 1272/7, 14900 Praha, IČO: 04335813, email:
II. Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů jsou: [email protected] nebo Pověřenec pro OOÚ, BM ČESKO s.r.o., se sídlem Türkova 1272/7, 14900 Praha.
III. Osobní údaje subjektů údajů budou zpracovávány za účelem realizace výhod spojených s kartou PROFI, resp. v případě zájmu i zasílání newsletteru - marketingových sdělení o slevách, novinkách či jiných zákaznicky zajímavých skutečnostech a za účelem zasílání slevových kupónů. Osobní údaje se zpracovávají na základě: dobrovolného souhlasu subjektu údajů podle Čl. 6 písm. a) Nařízení.
IV. Zpracovávání osobních údajů za účelem oprávněných zájmů správce nebo třetí strany se neprovádí.
V. Subjekty údajů, jejichž osobní údaje jsou zpracovávány jsou: zákazníci a obchodní partneři.
VI. Rozsah zpracovávaných osobních údajů je: obchodní jméno účastníka, adresa sídla účastníka, e-mailová adresa účastníka, IČO, DIČ, zrealizované nákupy za použití karty PROFI, jimi dosažený osobní obrat, dosažená sleva za určité časové období, výše slevových kupónů.
VII. Správce může poskytnout osobní údaje oprávněným subjektům jako jsou instituce a organizace, kterým zpracování povoluje zvláštní právní předpis, nebo smluvním partnerům (zejména zprostředkovatelům), kteří se smluvně zavázali přijmout přiměřené záruky zachování ochrany zpracovávaných osobních údajů, následovně:
Jiný oprávněný subjekt | obecně závazný právní předpis |
Smluvní partner (na základě smlouvy) Za stejným účelem jako v bodě III. |
MERKURY SHOP s.r.o., Duklianska 11, 080 01 Prešov, IČO: 51231735 – osobně a majetkově propojená společnost s Provozovatelem Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., Czajkowskiego 51, 38 400 Krosno, REGON 371007032 – osobně a majetkově propojená společnost s Provozovatelem Merkury Market spółka z o.o., Czajkowskiego 51, 38 400 Krosno, REGON 180857880 – osobně a majetkově propojená společnost s Provozovatelem Ideo Sp. z o. o., ul. Nad Przyrwa 13, 35-234 Rzeszow, REGON 180140253 – dodavatel aplikace (seznamování se s údaji při servisu a podpoře) Top – Spolka Akcyjna, ul. Warnenczyka 3, 35-612 Rzeszow, REGON 146128 – dodavatel aplikace (seznamování se s údaji při servisu a podpoře) |
Se souhlasem subjekty údajů nebo na jeho/její příkaz mohou být osobní údaje poskytnuty dalším příjemcům.
VIII. Přenos osobních údajů do třetích zemí (mimo EU) nebo mezinárodních organizací se neprovádí.
IX. Osobní údaje byly získány přímo od subjektů údajů (e-mailem nebo osobně nebo uvedením v aplikaci).
X. Správce zpracovává osobní údaje po dobu nezbytnou ke splnění účelu, nejvýše po dobu účasti účastníka na programu (s výjimkami archivace účetních a dalších dokladů za jiným účelem).
XI. Správce nezpracovává osobní údaje profilováním, ani obdobným způsobem založeným na automatizovaném individuálním rozhodování, kromě osobních údajů poskytnutých za účelem zasílání newsletteru, které zpracovává profilováním a výpočtu výše slevového kupónu dle výše nákupů účastníka dle čl. IV. bod 3. těchto Pravidel. Profilování spočívá v zasílání reklamní informace, která je aktuální pro příslušnou prodejnu, kterou dotyčná osoba zvolila jako její nejbližší. Vyloučení profilování není možné z důvodu, že by způsobilo možnost zaslání nesprávné nebo nepřesné reklamy a tím by správce vystavilo nebezpečí sankce pro klamavou reklamu. Na základě profilování mohou být také zasílány i propagační kupóny a to na základě nákupů provedených dotyčnou osobou. Propagační kupóny jsou generovány automaticky systémem, přičemž jejich využití je dobrovolné a ku prospěchu subjekty údajů a zobrazují se v aplikaci. Aplikace také automaticky vypočítává výši slevového kuponu.
XII. Subjekt údajů má právo požadovat od správce přístup k osobním údajům, které jsou o ní zpracovávány, právo na opravu osobních údajů, právo na vymazání nebo
omezení zpracování osobních údajů, právo namítat vůči zpracování osobních údajů, právo na neúčinnost automatizovaného individuálního rozhodování včetně profilování, právo na přenosnost osobních údajů, jakož i právo podat návrh na zahájení řízení Kontrolnímu úřadu. V případě, že správce zpracovává osobní údaje na základě souhlasu subjektu údajů, má dotyčná osoba právo kdykoli svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracovávání osobních údajů založeného na souhlasu před jeho odvoláním. Dotyčná osoba může uplatnit svá práva zasláním emailu na adresu: [email protected], nebo písemně na adresu správce.
XIII. Subjekt údajů poskytuje své osobní údaje dobrovolně, na základě souhlasu (poskytnutí není zákonným/smluvním požadavkem), v případě jejich neposkytnutí nebude oprávněna využívat výhod plynoucích z účasti v programu podle těchto Pravidel, resp. jí nebude zasílán newsletter a nebude informována o novinkách, akcích či jiných zajímavých informacích.
XIV. Pokud subjekt údajů odvolá souhlas se zpracováváním jejích osobních údajů, platí, že více není považována za účastníka programu, resp. jí nebude zasílán newsletter a nebude informována o novinkách, akcích či jiných zajímavých informacích.
XV. BM informuje subjekty údajů, že pro zpracování osobních údajů v souvislosti s účetními a daňovými otázkami se subjekty údajů vztahuje informace zveřejněná na: https://www.baumax.cz/osobni-udaje/fakturace-za-zbozi/.
Článek IX. Reklamace
- V případě reklamace týkající se programu je účastník povinen prokázat vadu, které se reklamace týká, zejména ne však výlučně, předložením daňových dokladů, z nákupů, při kterých využil kartu PROFI. Takovou reklamaci lze podat do 14 dnů ode dne zjištění této vady.
- Reklamace programu budou mohou být skládány elektronicky, na e-mailové adrese baumax.cz. Reklamace musí být co nejpodrobnější, popisovat vadu i detaily toho, kdy nastala a také kontaktní údaje osoby zodpovědné za reklamaci na straně reklamujícího.
- Reklamace budou vyřizovány ve lhůtě 30 dnů ode dne jejich složení. Informace o způsobu vyřízení reklamace bude zaslána na e-mailový kontakt, ze kterého došlo ke složení reklamace.
- Tento Článek se netýká reklamace zboží, reklamací zboží resp. práva z odpovědnosti za vady zboží se řeší zvlášť v souladu s právními předpisy.
Článek X. Závěrečné ustanovení
- Tento program je určen výhradně podnikatelům. Na účastníky se proto nevztahují předpisy upravující ochranu spotřebitele, zejména zákon o ochraně spotřebitele.
- Místo dodání zboží nakoupeného prostřednictvím karty PROFI musí být vždy území ČR.
- Na tyto Pravidla se podpůrně vztahují obecně závazné právní předpisy České republiky, zejména Obchodní zákoník.
- Tyto Pravidla vstupují v platnost a účinnost 24.06.2024.