Malá ložnice je velkou vyzvou pro aranžmá. Není snadné, docílit aby prostor byl útulný a funkční zároveň. Kvůli nedostatku místa, vyžaduje maximální využiti prostoru. Jak navrhnout ložnici tak, aby to byla vaše oblíbená místnost v bytě?
Postel je nejdůležitější !
Uspořádání ložnice by mělo být založeno na předpokladu, že se v ní počítá každý centimetr. Při přemýšlení o tom, jak jí zařídit, je potřeba pamatovat, co nejlépe využit celý prostor.
Klíčovým úkolem je zde volba. Musíme zvážit, jaký nábytek, kromě postele do ložnice, potřebujeme. Na rozměrech postele záleží: na šířce 140 x 200 cm se vyspíte stejně pohodlně jako na větší, zato výběr menší postele ušetří prostor. Můžete také rezignovat z modelů postele s rámem a opěrkou hlavy - to, co potřebujeme, je lehká dřevěná nebo kovová konstrukce na vysokých nohách. Prostor pod postelí lze využít k uložení ložního prádla nebo jiných věcí. Nejdůležitější je, aby alespoň na jedné straně, byl k posteli pohodlný přístup.
Jaké barvy vybrat?
Pokud máte malou ložnici, její prostor můžete zvětšit výběrem správné barvy. Malému prostoru svědčí šedá, šedo modra, perleťově bíla, béžová nebo pastelově zelená. Výběrem těchto barev, můžete opticky zvětšit interiér a učinit jej stylovým a moderním.
Pastelové barvy jsou ideální volbou pro malé prostory. Díky nim prostor je útulnější. Na druhé straně je lepší vyhnout se teplým barvám, jako je žlutá a oranžová, protože mohou byt příliš dominantní.
Je dobré definovat paletu barev a důsledně ji používat při aranžování ložnice, což platí pro celek: podlahy, barvy stěn, nábytek a doplňky. Jednotný rozsah barev opticky zvětšuje místnost. Vyhněte se silným kontrastům, které zdůrazní malý prostor.
6079,20 kč /ks
7599,00 Kč /ks
PŘEDCHOZÍ CENA: 7599 Kč /ks
Cena označená jako "PŘEDCHOZÍ CENA" představuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.
Ve výjmečných případech (sezónní zboží nabízené pouze po část roka, opětovné vrácení zboží do ponuky po jeho dočasném vyprodání) doba 30 dnů před poskytnutím slevy nemusí časovo bezprostředně předcházet dni poskytnutí slevy, ale jedná a cenu za dobu posledních 30 dnů, během kterých byl výrobek v nabídce, před poskytnutím slevy; v případě, že výrobek již v nabídce historicky byl, ale nebyl v nabídce po dobu celých 30 dní, jedná se o nejnižší cenu za celou dobu, během které byl výrobek v nabídce před poskytnutím slevy.
Naše běžná cena mimo propagační období
7503,20 kč /ks
9379,00 Kč /ks
PŘEDCHOZÍ CENA: 9379 Kč /ks
Cena označená jako "PŘEDCHOZÍ CENA" představuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.
Ve výjmečných případech (sezónní zboží nabízené pouze po část roka, opětovné vrácení zboží do ponuky po jeho dočasném vyprodání) doba 30 dnů před poskytnutím slevy nemusí časovo bezprostředně předcházet dni poskytnutí slevy, ale jedná a cenu za dobu posledních 30 dnů, během kterých byl výrobek v nabídce, před poskytnutím slevy; v případě, že výrobek již v nabídce historicky byl, ale nebyl v nabídce po dobu celých 30 dní, jedná se o nejnižší cenu za celou dobu, během které byl výrobek v nabídce před poskytnutím slevy.
Naše běžná cena mimo propagační období
4719,20 kč /ks
5899,00 Kč /ks
PŘEDCHOZÍ CENA: 5899 Kč /ks
Cena označená jako "PŘEDCHOZÍ CENA" představuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy nebo od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.
Ve výjmečných případech (sezónní zboží nabízené pouze po část roka, opětovné vrácení zboží do ponuky po jeho dočasném vyprodání) doba 30 dnů před poskytnutím slevy nemusí časovo bezprostředně předcházet dni poskytnutí slevy, ale jedná a cenu za dobu posledních 30 dnů, během kterých byl výrobek v nabídce, před poskytnutím slevy; v případě, že výrobek již v nabídce historicky byl, ale nebyl v nabídce po dobu celých 30 dní, jedná se o nejnižší cenu za celou dobu, během které byl výrobek v nabídce před poskytnutím slevy.
Naše běžná cena mimo propagační období