Všeobecné podmínky používání mobilní aplikace

BAUMAX I. Úvodní ustanovení

 

  1. Tyto Všeobecné podmínky používání mobilní aplikace BAUMAX (dále jen „VPP”) stanoví zásady a podmínky využívání mobilní aplikace BAUMAX (dále jen „Aplikace”), kterou Poskytovatel zpřístupnil pro Uživatele.
  1. V těchto VPP jsou definovány v konkrétnostech druh a rozsah služeb, které jsou poskytovány elektronicky, podmínky služeb poskytovaných elektronicky, v rámci toho technické požadavky potřebné k využívání Aplikace, podmínky uzavírání a rozvazování smluv o poskytování služeb elektronickým způsobem, podmínky reklamací týkajících se aplikace, práva a povinnosti Uživatelů aplikace a podmínky odpovědnosti Poskytovatele a Uživatelů Aplikace.
  1. Služby jsou poskytovány na základě podmínek upravených v těchto VPP a v obecně závazných právních předpisech. Porušení povinností těchto VPP ze strany Uživatele bude mít následky uvedené v těchto VPP a obecně závazných právních předpisech.
  1. Uživatel bere na vědomí, že některé služby poskytované v Aplikaci podléhají zvláštním podmínkám používání. Zvláštními podmínkami se řídí například prodej na e-shopu (podmínky dostupné na: https://www.baumax.cz/regulamin/), či služby poskytované v rámci programu Karta stálého zákazníka (podmínky dostupné na: https://www.baumax.cz/sleva-pro-stale-zakazniky/ ve formátu PDF) nebo v rámci programu Karty PROFI. Na nákup v aplikaci se vztahují podmínky dostupné na: https://www.baumax.cz/regulamin, pokud není v těchto VPP uvedeno jinak.
  1. V případě, že Uživatel má zájem používat Aplikaci, musí se zněním těchto VPP souhlasit před prvním otevřením Aplikace na Zařízení. Nevyjádření souhlasu se zněním těchto VPP znemožňuje otevření Aplikace po jejím nainstalování. Aktuální znění těchto VPP je dostupné v rámci Aplikace.
  1. Definice:
  1. VPP - tyto Všeobecné podmínky používání mobilní aplikace BAUMAX, které jsou dostupné v rámci Aplikace, vydané Poskytovatelem.
  1. Aplikace – aplikace s názvem BAUMAX, vytvořená Poskytovatelem a zpřístupněná Uživatelem prostřednictvím Google Play, App Store a App Galery, která je vytvořena za účelem její instalace do paměti mobilního Zařízení. Aplikace je zpřístupňována a její funkčnost je územně omezena pouze na území České republiky.
  1. Poskytovatel - BM ČESKO s.r.o., sídlem Türkova 1272/7, Chodov, 149 00 Praha 4, Česká republika, identifikační číslo: 043 35 813, DIČ: CZ04335813, zapsané v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 246100, tel.: 222 250 166, 220 910 300, e-mail:
  1. Uživatel – osoba (fyzická nebo právnická) nebo subjekt veřejné správy (bez ohledu na právní subjektivitu), která disponuje mobilním Zařízením, využívající Služby poskytované Poskytovatelem v rámci Aplikace.
  1. Účet – plně aktivovaný účet, vedený Poskytovatelem ve prospěch Uživatele pod unikátním jménem (loginem) jako soubor zdrojů, ve kterém jsou shromažďovány identifikační údaje Uživatele a informace o jeho aktivitě v rámci Stránky, v rámci toho za pomoci Aplikace.
  1. Stránka – internetová stránka provozovaná pod doménou www.baumax.cz, jejímž vlastníkem a administrátorem je Poskytovatel a která je částečně dostupná také prostřednictvím Aplikace.
  1. Služby - služby poskytované Poskytovatelem ve prospěch Uživatele elektronicky, za použití Aplikace, na základě těchto VPP, dalších podmínek používání (například dle bodu 4. tohoto článku VPP) a obecně závazných právních předpisů, přičemž se například jedná o službu:

ga) zobrazování části obsahu Stránky prostřednictvím Aplikace, například reklamního letáku Poskytovatele;

gb) e-shop – využívání stránky e-shopu Poskytovatele je blíže definováno v rámci Všeobecných obchodních podmínek a reklamačního řádu internetového obchodu BAUMAX, který je dostupný pod odkazem: https://www.baumax.cz/regulamin/a také v Aplikaci;

gc) Karty stálého zákazníka – využívání Karty stálého zákazníka je blíže definováno v rámci Všeobecných obchodních podmínek – pravidla pro používání „Karty stálého zákazníka“ v kamenných obchodech BM ČESKO (dále jako „Pravidla Karty stálého zákazníka“) a Pravidel používání propagačních kuponů jako součásti věrnostního programu držitele Karty stálého zákazníka, které jsou dostupné pod odkazem: https://www.baumax.cz/sleva-pro-stale-zakazniky/ a také v Aplikaci;

gd) Karty PROFI – využívaní Karty PROFI je blíže definováno v rámci Pravidel věrnostního programu „PROFI“ karta na prodejnách BM ČESKO s.r.o. (dále jako „Pravidla Karty PROFI“), které jsou nebo budou dostupné na stránce www.baumax.cz;

ge) newsletter.

  1. Zařízení – mobilní zařízení umožňující využívání Aplikace a služby přenosu dat, například mobilní telefon nebo tablet.
  1. Smlouva o poskytování služeb elektronicky nebo i Smlouva – smlouvy o poskytování služeb v rámci Stránky Poskytovatelem ve prospěch Uživatele, uzavřená způsobem popsaným v těchto VPP, bez osobní přítomnosti smluvních stran, jejímž předmětem je poskytování Služeb v rozsahu a za podmínek stanovených v těchto VPP nebo dalších zvláštních podmínkách dohodnutých v rámci jednotlivých smluv.

 

II. Technické požadavky

 

  1. Pro účely využívání Aplikace je třeba Zařízení, které je vybaveno příslušným operačním systémem:
    a) Huawei ve verzi s Android 6 a vyšší – smartfon;

b) iOS ve verzi 14.4 a vyšší – smartfon; c) Android ve verzi 6 a vyšší – smartfon.

  1. Pro účely využívání Aplikace je nezbytné řádné stabilní připojení k internetu. Náklady internetového připojení a přenosu dat nese Uživatel, v souladu se smlouvami uzavřenými mezi Uživatelem a jeho telekomunikačním operátorem.
  1. V případě vydání nové verze Aplikace nebo její aktualizace, je Uživatel povinen Aplikaci zaktualizovat nebo opětovně nainstalovat. V případě, že Uživatel bude využívat neaktuální verzi Aplikace, bere na vědomí, že Aplikace může pracovat chybně nebo může přestat fungovat úplně.

 

  1. Registrace a přihlašování se do aplikace Uživatelem

 

1. Uživatel může:

  1. využívat Aplikaci bez registrace a přihlášení v rozsahu, ve kterém jednotlivé Služby dostupné v Aplikaci nevyžadují registraci a přihlášení Uživatele nebo
  2. přihlásit se na Stránku prostřednictvím Aplikace, přihlášením pod jménem (loginem) a heslem, které Uživatel využívá k přihlašování se na Stránce nebo
  3. provést registraci na Stránce prostřednictvím Aplikace a přihlašovat se na Stránce za použití jména (loginu) a hesla nastavených během registrace na Stránce za pomoci Aplikace, přičemž tyto přihlašovací údaje může Uživatel rovněž používat k přihlašování se na Stránce za pomoci rozhraní Stránky.

2. Registrace Uživatele na Stránce prostřednictvím Aplikace je platná, pokud jsou v registračním formuláři uvedeny aktuální, kompletní a pravdivé identifikační údaje Uživatele, konkrétní jméno a příjmení fyzické osoby, obchodní jméno (případně i zkratka) právnické osoby, IČO, DIČ, IČ DPH, e-mailová adresa (bude používána také jako login), heslo, adresa (poštovní směrovací číslo, město pobytu, ulice a čísla domu), respektive sídlo právnické osoby (ve shodném rozsahu jako adresa), číslo telefonu a výběr nejbližší prodejny Poskytovatele. E-mailová adresa a telefonní číslo, které Uživatel uvede, nemohou být přiřazeny k žádnému již existujícímu účtu. V případě využívání dalších Služeb v rámci Stránky může být nutné poskytnutí dalších identifikačních nebo jiných informací ze strany Uživatele. V případě Uživatelů, které jsou právnickými osobami nebo veřejnými subjekty, všechny činnosti, včetně založení Účtu, mohou provádět výhradně ty osoby, které jsou k tomu zmocněny nebo pověřeny ze strany uvedených subjektů.

3. Uživatel během registrace na Stránce za pomoci Aplikace:

  1. musí se seznámit s těmito VPP a vyjádřit souhlas s těmito VPP;
  1. musí mít alespoň 16 let a potvrdit, že mu je alespoň 16 let věku;
  1. má možnost seznámit se s Pravidly Karty stálého zákazníka a Pravidly používání propagačních kupónů jako součásti věrnostního programu držitele Karty stálého zákazníka v kamenných obchodech BM ČESKO s.r.o. a Pravidly Karty PROFI, může vyjádřit, že akceptuje podmínky těchto předpisů Poskytovatele a může vyjádřit souhlas ke zpracovávání osobních údajů Uživatele za účelem využívání programu Karty stálého zákazníka a Karty PROFI Poskytovatelem;
  1. má možnost vyjádřit souhlas ke zpracovávání osobních údajů Uživatele za účelem odběru newsletteru Poskytovatele;
  1. má možnost vyjádřit souhlas k využívání Uživatelových Zařízení pro účely zasílání marketingových sdělení Poskytovatelem.
  1. Zapojení se do programu (registrace) Karty stálého zákazníka a Karty PROFI přihlášení se k odběru newsletteru a vyjádření souhlasu k používání Uživatelových Zařízení pro účely zasílání marketingových sdělení Poskytovatelem bude možné provést i po zaregistrování Uživatele a to označením příslušných možností v rámci Účtu Uživatele.
  1. Vyplnění a potvrzení údajů obsažených v registračním formuláři je považováno za žádost Uživatele o uzavření Smlouvy o poskytování Služeb elektronicky podle těchto VPP. Následně Poskytovatel zašle Uživateli na základě jeho žádosti podle předchozí věty návrh Smlouvy, který bude mít formu žádosti o potvrzení registrace. Uživatel je povinen potvrdit registraci způsobem stanoveným v e-mailové zprávě, která bude doručena na Uživatelův e-mail, který použil při registraci, čímž se současně mezi Uživatelem a Poskytovatelem uzavírá Smlouva podle těchto VPP, pokud není v čl. IV., bod 1. těchto VPP uvedeno jinak. V případě nepotvrzení registrace podle předešlé věty registrace Uživatele nebude

dokončena a Smlouva mezi Uživatelem a Poskytovatelem nevzniká, pokud není v čl. IV., bod 1. těchto VPP uvedeno jinak.

  1. V momentě potvrzení registrace podle bodu 5. tohoto článku je Uživateli zpřístupněn Účet. Účet obsahuje údaje Uživatele, které uvedl v registračním formuláři. V případě jakýchkoli změn údajů Uživatele se Uživatel zavazuje tyto údaje neprodleně aktualizovat.
  1. Registrace nebo přihlášení umožňují zapamatování si údajů Uživatele na Stránce, a to za účelem lepšího využívání Služeb Stránky.
  1. Poskytovatel službu poskytuje dobrovolně a bezplatně, je proto oprávněn založení účtu v konkrétním případě zamítnout, a to i bez uvedení důvodu.
  1. Poskytovatel vynakládá snahu, aby poskytoval software pro co nejširší množinu Zařízení. Vzhledem k častým změnám na trhu Zařízení, neumí Poskytovatel specifikovat, které zařízení Aplikaci budou podporovat a které ne. Využívání Aplikace předpokládá dostatečně nabitou baterii a jas displeje dostatečný pro případné skenování kódů z displeje Zařízení.
  1. Poskytovatel vynakládá snahu, aby byla Aplikace a Stránka dostupná pro Uživatele bez omezení, Uživatel však bere na vědomí, že může dojít k technickým výpadkům či jiným komplikacím, které mohou ovlivnit dostupnost či funkčnost Aplikace nebo Stránky a Uživatel tyto výpadky akceptuje. Uživatel si je vědom, že není technicky možné zajistit, aby byla Aplikace dostupná vždy a Poskytovatel takovou dostupnost nezaručuje.

 

IV. Uzavření a rozvázání Smlouvy o poskytování služeb elektronicky.

 

Odstoupení od Smlouvy o poskytování služeb elektronicky. Odstranění Účtu.

  1. K uzavření Smlouvy dochází v momentě, kdy Poskytovatel začne Uživateli poskytovat Služby zpřístupněné na Stránce:
  1. v případě využívání Služby, která spočívá v zobrazování obsahu Stránky, momentem vstupu na Stránku prostřednictvím Aplikace;
  1. v případě využívání Služby, pro jejíž poskytování je nutná předchozí registrace na Stránce (založení Účtu), momentem zaregistrování se na Stránce pomocí Aplikace nebo po přihlášení se přímo na Stránce.

2. K ukončení Smlouvy dochází v momentě:

  1. odinstalování Aplikace ze Zařízení se současným odstraněním Účtu, tedy zrušením registrace na Stránce Uživatelem;
  1. odstraněním Účtu, tedy zrušením registrace na Stránce Uživatelem;
  1. částečně v rozsahu zrušení konkrétní Služby Uživatelem (např. zasílání newsletteru);
  1. jednostranným odstoupením od Smlouvy ze strany Poskytovatele v případě:

da) uvádění nepravdivých, nesprávných nebo nekompletních údajů ze strany Uživatele; db) neaktualizací údajů ze strany Uživatele;

dc) uvádění údajů třetích osob, odlišných od Uživatele Uživatelem;

  1. porušení pravidel těchto VPP, zvláštních podmínek používání Služeb, právních předpisů nebo dobrých mravů Uživatelem.
  1. Poskytovatel poskytuje Služby na dobu neurčitou. Uživatel je oprávněn ukončit Smlouvu s Poskytovatelem výpovědí a to kdykoli, bez výpovědní lhůty. Z výpovědi musí být zřejmé, čeho se Uživatel dožaduje a musí být zaslána elektronickou poštou na adresu [email protected] .
  1. Uživatel, který je spotřebitelem má právo na odstoupení od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, a to bez uvedení důvodu. Uživatel je povinen zaslat výpověď podle tohoto bodu VPP na e-mailovou adresu [email protected], přičemž z výpovědi musí být zřejmé, čeho se Uživatel dožaduje.
  1. Právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené mezi Uživatelem a Poskytovatelem v rámci e-shopu Poskytovatele je upraveno v rámci Všeobecných obchodních podmínek a reklamačního řádu

internetového obchodu BAUMAX, který je dostupný pod odkazem: https://www.baumax.cz/regulamin/ a také v Aplikaci.

  1. Odinstalování Aplikace Uživatelem z jeho Zařízení neznamená automaticky zrušení Účtu Uživatele na Stránce. Odstranění Účtu Uživatele, které je přístupné na Stránce, automaticky znamená i odstranění Účtu Uživatele na Stránce dostupné také prostřednictvím Aplikace.

 

V. Podmínky používání Účtu

 

1. Uživatel využívající Účet je povinen zejména:

  1. využívat Účet způsobem, který nezasahuje do fungování Stránky nebo Aplikace, zejména tím, že bude využívat Zařízení a operační systém, který je k používání Aplikace určen;
  1. neuskutečňovat takové aktivity, jako:

ba) poskytování svých přihlašovacích údajů třetím osobám; bb) vydávání se za jinou osobu;

bc) přenášení na třetí osoby práva z využívání Účtu;

bd) provádění aktivit informatických nebo jakýchkoli jiných, které mají za cíl získání e-mailových adres, hesel či osobních údajů jiných Uživatelů;

  1. zachovávat mlčenlivost ohledně přihlašovacích údajů (zejména hesla) a osobních údajů a vynaložit nejvyšší rozumnou míru opatření, jejichž cílem je zabránit třetím osobám v jejich získání nebo zneužití;
  1. využívat Účet v souladu s právními předpisy účinnými na území České republiky, ustanoveními těchto VPP a zvláštními pravidly využívání Služeb a také v souladu s dobrými mravy a dobrými zvyky v oblasti využívání služeb tohoto druhu.
  1. se v každém případě odhlásit, v případě ukončení práce v rámci Účtu.
  1. Uživatel je povinen neprodleně informovat Poskytovatele v každém případě porušení jeho práv k e-mailovému účtu, přes který se zaregistroval na Stránce a také v případě úniku jeho hesla.
  1. Poskytovatel je oprávněn zbavit Uživatele jeho práv k využívání jeho Účtu a to zcela (zablokováním nebo odstraněním jeho Účtu) nebo částečně (omezením jeho přístupu k některým částem Účtu) a to v případě porušení těchto VPP, a zejména v případě, že Uživatel uvedl v rámci registrace nepravdivé, nepřesné nebo neaktuální údaje, údaje které uvádějí v omyl nebo narušují práva třetích osob.
  1. Uživatel bere na vědomí, že každá interakce s Poskytovatelem, která je realizována přes jeho Účet se považuje za jeho úkon.

 

VI. Licence

 

  1. Momentem stažení a nainstalování Aplikace na Zařízení, Poskytovatel poskytuje Uživateli licenci k využívání Aplikace v souladu s jejím účelem. Z licence vyplývá právo Uživatele na kopírování Aplikace výlučně v rozsahu, ve kterém je kopírování potřebné ke spuštění, fungování a archivování Aplikace v Zařízení.
  1. Licence podle předchozího bodu neopravňuje Uživatele k poskytnutí dalších sublicencí. Současně Uživatel nemá právo Aplikaci – v celosti ani částečně – kopírovat (mimo výjimku uvedenou v předchozím bodě), distribuovat, prodávat nebo jiným způsobem uvádět do oběhu nebo šířit. Uživatel nemá právo zasílat nebo zpřístupňovat Aplikaci na internetu, v jiných počítačových sítích, systémech distribuce mobilních aplikací nebo v jakýchkoli jiných teleinformatických systémech.
  1. Licence udělená podle tohoto článku ztrácí platnost momentem odinstalování Aplikace ze Zařízení.
  1. Licence se v žádném případě nevztahuje na obsah zobrazovaný Stránkou prostřednictvím Aplikace, zejména na své obchodní znaky, ochranné známky či duševní vlastnictví Poskytovatele nebo třetích osob.

 

VII. Reklamační řízení

 

  1. Reklamace týkající se fungování Aplikace, neposkytnutí Služeb nebo neposkytnutí Služeb řádně a včas může Uživatel uplatnit na všech prodejnách Poskytovatele, na adrese sídla Poskytovatele a e-mailem na e-mailové adrese [email protected].
  1. Uplatnění reklamace musí obsahovat jméno, příjmení, e-mailovou adresu použitou při registraci Účtu Uživatele v Aplikaci a také popis reklamované vady. Poskytovatel je oprávněn požadovat doplnění dalších informací vzhledem k charakteru vady.
  1. Reklamace budou vyřízeny Poskytovatelem do 14 dnů ode dne jejich uplatnění Uživatelem, pokud Uživatel poskytne součinnost.

4.Uživatel bude informován o způsobu vyřízení reklamace e-mailem, na e-mailové adrese, ze které bylo doručeno uplatnění reklamace, případně jiným způsobem dohodnutým mezi Poskytovatelem a Uživatelem.

  1. Po vyřízení reklamace, Uživatel, který má status spotřebitele, je oprávněn využít také mimosoudního řešení sporů poskytovaných ČOI:

5.1. Poskytovatel jako Prodávající informuje Uživatele - Kupujícího, který je spotřebitelem, že věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je Česká obchodní inspekce, ústřední inspektorát – oddělení ADR, na adrese Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2 (www.coi.cz, e-mail: [email protected]). Nepodaří-li se spor vyřešit dohodou Smluvních stran, může se Uživatel, který je spotřebitelem, na uvedený subjekt obrátit. Uživatel - spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5.2. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu není pro Uživatele zpoplatněno, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá Strana samostatně. Pro Uživatele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

5.3. Mimosoudní řešení sporu se řídí ustanovením § 20d a násl. Zákona o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n Zákona o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Uživatel poprvé u Poskytovatele uplatnil nárok, který je předmětem sporu (např. od okamžiku první reklamace zboží, nebo od okamžiku žádosti o vrácení kupní ceny po platném odstoupení od Smlouvy v případě prodlení Poskytovatele s jejím vrácením).

  1. Ustanovení bodu 1. – 5. uvedená v tomto článku se netýkají reklamací, jejichž postup je upraven ve zvláštních podmínkách služeb (například: https://www.baumax.cz/regulamin/).

 

VIII. Odpovědnost

 

  1. Poskytovatel neodpovídá za technické problémy nebo technická omezení, které má Zařízení Uživatele, teleinformatický systém nebo telekomunikační struktura, které využívá Uživatel a které znemožňují Uživateli řádné využívání Stránky nebo Služeb.
  1. Uživatel je v celém rozsahu zodpovědný za zajištění technického souladu mezi Zařízením, které používá za účelem využívání Stránky a Služeb, teleinformatickým systémem a Stránkou nebo Aplikací.
  1. Uživatel odpovídá za jednání či nečinnost třetí osoby, které zpřístupnil svůj Účet v takovém rozsahu, jako kdyby jednal nebo se dopouštěl nečinnosti sám.
  1. Pokud kogentní účinné právní předpisy nestanoví jinak, Poskytovatel neodpovídá za:
  1. ztrátu údajů Uživatele v rámci Účtu, v případě, že tato ztráta byla způsobena vyšší mocí nebo okolnostmi na straně Uživatele;
  1. negativní následky neodhlášení se Uživatelem z Účtu po ukončení práce v Aplikaci či Stránce nebo z využívání možnosti "Zapamatovat přihlašovací údaje" Uživatelem na Zařízení, které používají také osoby odlišné od Uživatele;
  1. důsledky využívání Účtu Uživatelem v rozporu s účinnými právními předpisy, ustanoveními těchto VPP as tím spojené škody;
  1. důsledky využití v rámci procesu registrace registrační e-mail nebo číslo telefonu třetí osoby, která k tomu nedala souhlas.
  1. Uživatel bere na vědomí, že na Stránce nebo v Aplikaci se mohou nedopatřením nacházet chyby v psaní a počítání. Poskytovatel vynakládá největší možnou snahu na předcházení chybám na Stránce nebo v Aplikaci a v případě, že k takovým chybám dojde, má právo je neprodleně opravit, přičemž o informace, které obsahují chyby v psaní nebo počítání není Uživatel oprávněn opírat své zjevně neracionální nároky.
  1. Poskytovatel v rozsahu, v jakém to neodporuje právním předpisům, odmítá veškeré záruky týkající se provozu a používání Aplikace. Uživatel jsi je vědomý a souhlasí s tím, že Aplikaci budete používat na vlastní riziko a že nese výlučnou odpovědnost za její používání i za případné škody na Zařízení, přes které k Aplikaci přistupuje, za případnou ztrátu údajů nebo za jiné škody jakéhokoli druhu, které mohou vzniknout v důsledku přístupu k této Aplikaci, jejího spuštění nebo používání.
  1. Poskytovatel ve vztahu k Uživateli v rozsahu, v jakém to neodporuje právním předpisům, neodpovídá za porušení jakékoli smluvní nebo zákonné povinnosti (včetně porušení povinnosti z nedbalosti) v souvislosti buď s používáním této Aplikace, nebo v důsledku toho, že se Uživatel spoléhá na informace nebo doporučení, které jsou v Aplikaci obsaženy, zejména neodpovídá za:
  1. ztrátu skutečného nebo předpokládaného zisku, tržeb, úspor, využití, obchodu, obchodní příležitosti nebo příjmů,
  2. škodu způsobenou přerušením podnikání,
  1. neoprávněný zásah do dobré pověsti právnické osoby nebo poškození dobrého jména,
  1. ztrátu nebo poškození dat, informací nebo softwaru nebo
  1. jakékoli nepřímé, zvláštní nebo následné náklady, výdaje, ztráty nebo škody, které Uživatel utrpěl v souvislosti s používáním Aplikace nebo v ní publikovaných materiálů nebo datovým přenosem, a to i v případě, pokud takové náklady, výdaje, ztráty nebo škody byly dostatečně předvídatelné nebo je mohl Uživatel nebo společnost Poskytovatele očekávat.
  1. V této Aplikaci se mohou nacházet odkazy na externí webové stránky nebo aplikace. Když Uživatel klikne na některý z těchto odkazů, externí webová stránka nebo aplikace se může zobrazit na celé obrazovce (v takovém případě budete muset použít tlačítko na Zařízení pro návrat do této Aplikace), nebo v některých případech v rámci této Aplikace (v takovém případě se budete moci vrátit do této Aplikace pomocí navigačních tlačítek v této Aplikaci). Pomocí těchto odkazů můžete snadno a rychle nalézt příslušné webové stránky, aplikace, služby a/nebo produkty, které mohou Uživatele zajímat. Uživatel odpovídá za posouzení vhodnosti použití těchto služeb a/nebo produktů dostupných na webových stránkách a v aplikacích pro jeho účely. Poskytovatel nenese odpovědnost za vlastníky nebo provozovatele těchto aplikací nebo webových stránek, ani za jakékoli produkty nebo služby, které poskytují, za obsah jejich webových stránek nebo aplikací a neposkytuje žádná prohlášení, smluvní záruky a jiné plnění ve vztahu k nim, ani ve vztahu k nim nepřijímá žádnou odpovědnost (včetně odpovědnosti vyplývající z nároků vznesených na základě porušování práv duševního vlastnictví třetích osob v obsahu takové externí webové stránky nebo aplikace).

 

IX. Zpracovávání osobních údajů

 

  1. Uživatel je subjektem údajů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (nazývané dále také "nařízení") a pojmy uživatel (kupující) a subjekt údajů jsou pro účely VPP totožné a zaměnitelné. Poskytovatel (prodávající) je správcem v souladu s nařízením a pojmy Poskytovatel a správce osobních údajů jsou pro účely VPP totožné a zaměnitelné.
  1. Poskytovatel jako správce informuje subjekty údajů v souladu s čl. 13 a 14 nařízení (Informace o zpracování osobních údajů subjektů údajů podle čl. 13 a 14 nařízení), že:

2.1 Správce zpracovávající osobní údaje subjektů údajů je společnost BM ČESKO s.r.o., se sídlem:

Türkova ul. 1272/7, 149 00 Praha 4, IČO: 04335813, email: [email protected].

2.2 Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů jsou: [email protected], nebo Pověřenec pro OOÚ, BM ČESKO s.r.o., Türkova ul. 1272/7, 149 00 Praha 4.

2.3 Osobní údaje se zpracovávají na základě:

  1. souhlasu subjektu údajů podle Čl. 6 bod 1 písm. a) nařízení (dále jen „zpracování na základě souhlasu“) nebo
  1. nezbytnosti jejich zpracování k uzavření a plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů podle Čl. 6 bod 1 písm. b) nařízení (dále jen "zpracování na základě smlouvy") nebo
  1. oprávněného zájmu Poskytovatele podle Čl. 6 bod 1 písm. f) nařízení (dále jen "zpracování na základě oprávněného zájmu") nebo
  1. nezbytnosti ke splnění zákonné povinnosti Správce podle Čl. 6 bod 1 písm. c) nařízení (dále jen "zpracování na základě plnění zákonné povinnosti").

2.4 Osobní údaje subjektu údajů budou zpracovávány zejména za účelem:

  1. realizace plnění Smlouvy na základě podmínek specifikovaných těmito VPP nebo zvláštními podmínkami specifických služeb, přičemž v případě, že se služba řídí zvláštními podmínkami používání (např. podle čl. I, bod 4. těchto VPP), úprava zpracovávání osobních údajů subjektu údajů bude primárně upravena v těchto zvláštních podmínkách;
  1. realizace plnění vyplývajících z předsmluvních vztahů a z kupní smlouvy uzavřené na dálku (prostřednictvím internetového obchodu) na základě kupní smlouvy (upravené ve https://www.baumax.cz/regulamin/);
  1. marketingových aktivit na základě souhlasu Uživatele nebo oprávněného zájmu Poskytovatele - upraveno v:

ca) https://www.baumax.cz/regulamin/;

cb) https://www.baumax.cz/cookies/ a

cc) https://www.baumax.cz/osobni-udaje/

d) informování Uživatele na základě oprávněného zájmu Poskytovatele (např. Změna těchto VPP).

2.5 Osobní údaje jsou zpracovávány v nezbytném rozsahu a zaznamenávány pro nezbytné účely, a to:

  1. k provozování funkční webové stránky a Aplikace a jejího obsahu služeb – právní základ zpracování je oprávněný zájem Poskytovatele;
  1. plnění právních povinností vyplývajících z právních předpisů: zákon o účetnictví, zákon o přidané hodnotě – jako právní základ pro zpracování osobních údajů v tomto případě slouží plnění zákonné povinnosti Poskytovatele;
  1. příprava, uzavření a plnění Smlouvy nebo kupní smlouvy týkající se prodeje zboží Poskytovatele se zákazníkem – subjektem údajů. Splnění a realizace těchto smluv, ochrana právních nároků z této smlouvy, vnitřní evidence a kontrola řádného plnění smlouvy – právní základ zpracování je smlouva (zpracování na základě smlouvy). Poskytnutí těchto údajů není povinné, ale bez jejich poskytnutí není možné plnit povinnosti z uvedených smluv;
  1. příprava, uzavření a plnění smlouvy ve prospěch třetí osoby. Osobní údaje třetí osoby, v jejíž prospěch se plní jsou získány od kupujícího - Uživatele, který je zodpovědný za jejich správnost. Prodávající - Poskytovatele dodává zboží třetí osobě, v jejíž prospěch byla kupní smlouva uzavřena. Právní základ zpracování osobních údajů třetí osoby je oprávněný zájem prodávajícího - Poskytovatele na splnění smlouvy ve prospěch třetí osoby.
  1. upozornění kupujícího - Uživatele e-mailem nebo v Aplikaci - pomoc kupujícímu - Uživateli s dokončením nákupu prostřednictvím funkce "opuštěný košík". Může jít jen o kupujícího (Uživatele), který je zaregistrován na Stránce/v Aplikaci nebo poskytl Správci (Poskytovateli) svůj e-mail nebo vyjádřil svůj souhlas na Stránce/v Aplikaci Správce (Poskytovatele). Pokud kupující (Uživatel) nedokončil svůj nákup nebo nedokončil platbu, je mu možné zaslat na e-mail nebo zobrazit v Aplikaci upozornění s obsahem košíku a pomoci mu tak dokončit nákup. Jako právní základ pro zpracování osobních údajů v tomto případě slouží smlouva (zpracování na základě smlouvy) a oprávněný zájem

prodávajícího (Poskytovatele). Poskytnutí osobních údajů pro tento účel není zákonným ani smluvním požadavkem, avšak bez jejich zpracování není možné dostávat upozornění na řádné dokončení nákupu a uzavření smlouvy. Ze zasílání takového e-mailu či notifikací se může kupující (Uživatel) kdykoli odhlásit.

  1. upozornění Uživatele e-mailem nebo v Aplikaci - pomoc Uživateli s dokončením nákupu prostřednictvím "funkce reaktivizace". Může jít jen o Uživatele, který je zaregistrován na Stránce/v Aplikaci nebo poskytl Poskytovateli svůj e-mail nebo projevil svůj souhlas na stránce Poskytovatele/v Aplikaci. Pokud Uživatel nevyvíjí v e-shopu aktivitu, Poskytovatel mu může zaslat na e-mail nebo do Aplikace upozornění se záměrem připomenout mu možnost nakupovat u Poskytovatele (např. zasláním slevového kupónu) - jako právní základ pro zpracování osobních údajů v tomto případě slouží smlouva (zpracování na základě smlouvy) a oprávněný zájem Poskytovatele. Ze zasílání takového e-mailu či notifikací se může Uživatel kdykoli odhlásit.
  1. upozornění Uživatele e-mailem nebo v Aplikaci - pomoc Uživateli s nákupy - funkce segmentace - na základě nákupů Uživatele jsou mu zasílány na e-mail nebo v Aplikaci obdobné nabídky na zboží, které Uživatel obvykle nakupuje. Může jít jen o Uživatele, který je zaregistrován na Stránce/v Aplikaci nebo poskytl Poskytovateli svůj e-mail nebo projevil svůj souhlas na stránce Poskytovatele/v Aplikaci. Jako právní základ pro zpracování osobních údajů v tomto případě slouží smlouva (zpracování na základě smlouvy) a oprávněný zájem Poskytovatele. Poskytnutí osobních údajů pro tento účel není zákonným ani smluvním požadavkem, jejich zpracování napomáhá Uživateli k výběru zboží a směřuje k uzavření smlouvy. Ze zasílání takového e-mailu co notifikací se může Uživatel kdykoli odhlásit.
  1. marketingové aktivity a newsletter - marketingová činnost Poskytovatele ve vztahu k Uživateli za účelem informování o zboží, novinkách a prodeji, vzdělávání Uživatelů, informace o slevách, cílené reklamy, přizpůsobené nabídky zobrazené na webu, vylepšení služeb, vnitřní statistiky a přehledy a pod. – jako právní základ pro zpracování osobních údajů v tomto případě slouží oprávněný zájem Poskytovatele jakož i souhlas Subjektu údajů. Poskytnutí osobních údajů pro tento účel není zákonným ani smluvním požadavkem, avšak jejich zpracování je pro marketingové aktivity nezbytné. Pokud se Uživatel přihlásí k odběru newsletteru, po prvním přihlášení obdrží od Poskytovatele ještě jeden potvrzující email. Z odběru newsletteru je možné se kdykoli odhlásit. Newsletter je spravován externím zprostředkovatelem – společností Edrone nebo přímo v rámci Aplikace.
  1. kontaktní formuláře - jako právní základ pro zpracování osobních údajů v tomto případě slouží oprávněný zájem Poskytovatele. Zpracování údajů je nezbytné pro vyřízení žádosti Uživatele nebo jiného podnětu a tím pro účely oprávněného zájmu Poskytovatele na jejich řádném vybavení. Poskytnutí osobních údajů pro tento účel není zákonným ani smluvním požadavkem, avšak bez jejich zpracování nelze žádost či jiný podnět Uživatele řádně vyřídit a v logickém souladu s tím ani jej elektronicky podat na webové stránce či v Aplikaci.

2.6 Pokud dojde k uchování identifikačních a kontaktních údajů a údajů o objednávkách na základě oprávněného zájmu Poskytovatele (bez souhlasu Subjektu údajů) je to za účelem ochrany právních nároků a vnitřní evidence a kontroly. Oprávněnými zájmy Poskytovatele jsou zde ochrana právních nároků a kontrola řádného poskytování služeb vyplývajících z uzavřených Smluv a kupních smluv jako oprávněné zájmy Poskytovatele.

2.7 Cookies – Stránka a Aplikace používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. S používáním cookies vyjadřuje Subjekt údajů svůj souhlas. Více informací naleznete na https://www.baumax.cz/cookies/. Správce upozorňuje, že neodsouhlasením používání cookies může dojít k nefunkčnosti nebo nesprávné funkčnosti Stránky a Aplikace.

2.8 Subjekty údajů, jejichž osobní údaje jsou zpracovávány jsou: zákazníci a obchodní partneři.

2.9 Rozsah zpracovávaných osobních údajů je: jméno a příjmení fyzické osoby, resp. obchodní jméno nebo název právnické osoby, adresa trvalého pobytu fyzické osoby, resp. adresa sídla právnické osoby (fakturační adresa), adresa doručení zboží, e-mailová adresa subjektu, telefonní číslo subjektu, IČO a DIČ a u registrovaných uživatelů i login a heslo, IP adresa, cookies a výběr nejbližší prodejny.

2.10 Při používání Stránky a Aplikace jsou automaticky stahovány dodatečné informace (IP adresa zařízení uživatele nebo externí IP adresa dodavatele internetu, název domény, druh prohlížeče, čas přístupu, druh operačního systému). Všechny tyto údaje jsou označovány jako „další údaje”. Od Uživatelů mohou být také shromažďovány navigační údaje včetně informací o odkazech, na které se rozhodnou kliknout nebo jiných činností prováděných na Stránce a v Aplikaci.

2.11 Poskytovatel může shromažďovat IP adresy uživatelů Stránky a Aplikace. IP adresa je číslo, přidělené počítači návštěvníka obchodu poskytovatelem internetových služeb. IP adresa poskytuje přístup k internetu. IP adresa je používána Správcem pro diagnostiku technických problémů připojení na server, vytváření statistických analýz užitečných pro správu a zlepšování Stránky a Aplikace, a také pro bezpečnostní účely, případně identifikaci nežádoucích automatických souborů, které zpomalují prohlížení Stránky a Aplikace.

2.12 Stránka a Aplikace může poskytovat odkazy na jiné stránky, za které Poskytovatel neodpovídá. Zásady zpracování osobních údajů jsou pro tyto případy vymezeny v čl. 3. bod 5 Nařízení GDPR. Údaje o rozsahu a účelu sběru údajů příslušnou stránkou, jakož i o dalším zpracování a takovém používání osobních údajů se nacházejí v informacích o ochraně údajů přímo na webové stránce služby příslušného Správce. Pokud Uživatel sleduje odkaz na kteroukoli z těchto webových stránek, je povinen vzít na vědomí, že tyto webové stránky mají svá vlastní pravidla ochrany osobních údajů a že Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za tato pravidla či za ochranu osobních údajů na této stránce.

Poskytovatel doporučuje subjektu údajů, aby se po přechodu na jiné stránky pomocí linku na Stránce či v Aplikaci, seznámila se zásadami ochrany osobních údajů dané stránky před odesláním jakýchkoli osobních údajů na uvedené webové stránky.

2.13 Správce může poskytnout osobní údaje oprávněným subjektům jako jsou instituce a organizace, kterým zpracování povoluje zvláštní právní předpis, nebo smluvním partnerům (zejména zprostředkovatelům), kteří se smluvně zavázali přijmout přiměřené záruky zachování ochrany zpracovávaných osobních údajů, následovně:

  • Jiný oprávněný subjekt - obecně závazný právní předpis v dle l. 6 odst. 1, písm. c) nařízení
  • Na základě oprávněného zájmu – společnosti z obchodní skupiny (sesterské společnosti) –

MERKURY SHOP s.r.o., Duklianska 11, 080 01 Prešov, IČO: 51231735, MERKURY MARKET spółka z ograniczoną odpowiedzialnoś. Krosno, Polsko, REGON 371007032, MERKURY MARKET spółka z o.o., Czajkowskiego 51, 38 400 Krosno, Polsko, REGON 180857880

  • Smluvní partner (na základě smlouvy) - Přepravní společnosti doručující objednávku
  • Smluvní partner (zpracování OÚ na základě zákona)

PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182, Polsko REGON 300523444 – platební služby

EDRONE sp. z o. o. (služba Edrone), (služba Edrone), REGON: 360228388, NIP: 6762482064, ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, Polsko - zabezpečuje optimalizaci webu a personalizaci obsahu a nabídky pro subjekt údajů/kupujícího

SAMITO S.A., se sídlem: Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Varšava, zapsána Soud regionální pro m. st. Varšavy XIV Obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod č KRS 0000882417, Regon 147254672, NIP: 113-287-65-28, který zajišťují optimalizaci webu a personalizaci obsahu a nabídek pro subjekt údajů /kupující (marketingové aktivity)

Home Credit a.s., se sídlem: Brno, Nové sady 996/25, PSČ 602 00, IČO: 269 78 636, zápis v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod spisovou značkou B 4401– splátkový prodej, zabezpečení kontaktu na splátkový prodej

Účetní společnosti, daňoví poradci, auditoři

Se souhlasem subjektu údajů nebo na jeho/její příkaz mohou být osobní údaje poskytnuty dalším příjemcům.

2.14 Přenos osobních údajů do třetích zemí (mimo EU) nebo mezinárodních organizací se neprovádí.

2.15 Osobní údaje byly získány přímo od subjektu údajů (e-mailem, online formulářem na Stránce či v Aplikaci, telefonicky nebo osobně). V případě plnění smlouvy ve prospěch třetí osoby jsou osobní údaje třetí osoby získané od Uživatele stejnými způsoby.

2.16 Správce zpracovává osobní údaje po dobu nezbytnou ke splnění účelu, nejvýše po dobu 3 let od zrušení Účtu, není-li v těchto VPP nebo v jednotlivých IDO uvedeno jinak.

2.17 Správce zpracovává osobní údaje profilováním, které není založeno na automatizovaném individuálním rozhodování, zejména za účelem optimalizace Stránky/Aplikace, personalizace obsahu a personalizace nabídek Uživateli. Z profilování pro Subjekt údajů nevyplývají žádné právní účinky ani nijak nebude ovlivňovat její situaci. Profilování spočívá ve využívání zejména informací o produktech, které prohlížel Subjekt údajů a také o místě bydliště Subjektu údajů k tomu, aby Subjektu údajů byla připravena nabídka na míru, která jí bude zobrazena na Stránce nebo v Aplikaci nebo (v případě, že taková možnost vyplývá ze souhlasu Subjektu údajů nebo oprávněného zájmu Správce) zaslaná e-mailem či v notifikaci. Také se jedná o zpracování údajů o zákaznících a jejich využívání pro posouzení určitých informací o zákaznících, zejména pro analýzu nebo prognózu osobních preferencí a zájmů.

2.19 Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup k osobním údajům, které jsou o ní zpracovávány, právo na opravu osobních údajů, právo na vymazání nebo omezení zpracování osobních údajů, právo namítat vůči zpracování osobních údajů, právo na neúčinnost automatizovaného individuálního rozhodování včetně profilování, právo na přenosnost osobních údajů, jakož i právo podat návrh na zahájení řízení Kontrolnímu úřadu. V případě, že Poskytovatel zpracovává osobní údaje na základě souhlasu Subjektu údajů, Subjekt údajů má právo kdykoli svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracovávání osobních údajů založeného na souhlasu před jeho odvoláním. Subjekt údajů může uplatnit svá práva zasláním emailu na adresu: [email protected], nebo písemně na adresu Poskytovatele.

2.20 Veškeré osobní údaje poskytnuté Uživatelem v rámci jeho zákaznických aktivit na Stránce/v Aplikaci (mimo jiné například: výběru zboží, objednávky zboží, reklamace zboží či zákaznické registrace prostřednictvím e-shopu prodávajícího), v souvislosti s realizací kupní smlouvy nebo v souvislosti s výkonem marketingu Poskytovatele jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány podle zvláštního dokumentu "Politika soukromí (ochrana osobních údajů)", který je dostupný na https://www.baumax.cz/osobni-udaje/.

 

X. Cookies

 

  1. Poskytovatel shromažďuje údaje Uživatele ve formě tzn. cookies. Soubory cookies vznikají v procesu užívání Aplikace, přičemž se jedná o textové soubory malé velikosti, které jsou ukládány v Zařízení Uživatele.
  1. V souborech typu cookies jsou ukládány technické údaje, které jsou spojeny výlučně s využíváním Aplikace Uživatelem, jako jsou například:
  1. datum spojení Aplikace s jejími servery;
  1. IP adresa Zařízení;
  1. datum využívání Aplikace a jejích konkrétních funkcí.

Tyto údaje jsou využívány výlučně za účely, které jsou popsány v bodě 3. tohoto článku VPP, přičemž z těchto údajů není možná identifikace konkrétního Uživatele. V souborech cookies vytvořených Aplikací se neukládají údaje, které Uživatel zapsal nebo uvedl v jiných aplikacích Zařízení, například telefonní čísla, e-mailové adresy nebo přístupová hesla.

  1. Poskytovatel má přístup k souborům cookies a využívá je za účelem zjednodušení poskytování Služeb dostupných v Aplikaci, jakož i za účelem zlepšení a vývoje těchto Služeb či samotné Aplikace, a to analýzou aktivity Uživatele v Aplikaci. Poskytovatel zpracovává data uložená v souborech cookies automatizovaně.
  1. Uživatel není povinen akceptovat soubory cookies (a to provedením příslušných nastavení v Zařízení), ale to může způsobit, že Aplikace nebude fungovat správně v celém rozsahu.
  1. Soubory cookies nejsou škodlivým softwarem (tzv. virem), nemění nastavení Zařízení a mohou být kdykoliv Uživatelem vymazány.

 

XI. Závěrečná ustanovení

 

  1. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit tyto VPP. O změnách bude Uživatel informován následujícím způsobem:
  1. umístěním příslušné informace na Stránce za pomoci Aplikace;
  1. dodatečně, Uživatelům, kteří jsou zaregistrováni na Stránce pomocí Aplikace, zasláním na e-mailovou adresu poskytnutou v rámci registrace.
  1. Uživatel má právo neakceptovat změny VPP. Důsledkem neakceptování změn VPP ze strany Uživatele je omezení funkčnosti Účtu Uživatele ze strany Poskytovatele. V případě Uživatele, který nemá zaregistrovaný Účet, nebude funkční Aplikace a ani Stránka nebude dostupná prostřednictvím Aplikace.
  1. Všechny změny Všeobecných obchodních podmínek a reklamačního řádu internetového obchodu BAUMAX, Pravidel Karty stálého zákazníka, Pravidel Karty PROFI či jiných dokumentů, na které odkazují tyto VPP upravují ustanovení těchto příslušných jiných dokumentů.
  1. Poskytovatel může kdykoli změnit formát a obsah celé Aplikace nebo kterékoli její části včetně (ale ne výhradně) odstranění určitých částí, vlastností nebo funkcí v Aplikaci.
  1. Poskytovatel může pozastavit provoz této Aplikace nebo některé její části, či funkce během provádění údržby, aktualizace obsahu nebo podpory nebo z jiného důvodu bez jakékoli náhrady.
  1. Aktualizace Aplikace mohou být prováděny průběžně. V závislosti na konkrétní aktualizaci nemusí být možné používat celou Aplikaci nebo některou její část, pokud si nestáhnete nejnovější verzi Aplikace a nevyjádříte souhlas s novými podmínkami jejího používání.
  1. Na otázky neupravené těmito VPP se přiměřeně použije právní řád České republiky. V případě sporů s Uživateli, kteří nemají status spotřebitele podle účinné právní úpravy, je příslušný soud, který je místně příslušný podle sídla Poskytovatele.
  1. Tyto VPP nabývají platnosti a účinnosti dne 01.07.2024.